SUPER RUCHACZ

Energia z jajami!

Najbardziej niezwykły napój energetyczny w Polsce

Na polskim rynku funkcjonuje ponad 100 brandów napojów energetycznych. Uwierz, że to całkiem sporo. I jak sądzisz, czy w tej sytuacji wybicie się z nową marką bez posiadania wielomilionowego budżetu na promocję jest łatwe…? Odpowiadamy: oczywiście, że nie! I właśnie dlatego stworzyliśmy brand inny niż wszystkie, który po prostu musiał zostać zauważony, ponieważ nie da się obok niego tak po prostu przejść obojętnie. 

Co zrobiliśmy

Kreacja

Postanowiliśmy stworzyć brand wywodzący się prosto z internetów. Brand, który do tej pory można było spotkać wyłącznie w grach lub na stronach ze śmiesznymi memami. W tym celu postawiliśmy na ostrą i prowokacyjną nazwę oraz na pixelową stylistykę rodem z lat 80. tak dobrze znaną użytkownikom Amigi oraz Commodore. Oczywiście to wszystko utrzymane w klimacie mocnej ironii, balansującej na granicy pastiszu. 

Kampania PR

Największym problemem, jaki stanął przed nami podczas planowania kampanii PRowej było to, aby informacja na temat napoju sprawiała wrażenie wiarygodnej. Wiadomo, takie coś, jak Super Ruchacz od razu wygląda jak żart jakiegoś trolla. Z drugiej strony plusem było to, że tak kontrowersyjnego napoju nie było do tej pory w Polsce, więc temat był bardzo nośny i miał ogromny potencjał na clikckbaitowe nagłówki. 

 

 

Stronę naszego supernapoju możesz zobaczyć tutaj:

W ciągu zaledwie 2 lat stworzyliśmy brand, który wskoczył do pierwszej 10 najbardziej rozpoznawalnych energetyków w Polsce

Dodamy jeszcze, że nasze budżety na promocję wynosiły zaledwie ułamek % tego, co wydaje na marketing nasza konkurencja. Można? Można!

Co się działo

Wszystko zaczęło się 1 kwietnia 2014 roku (data całkiem przypadkowa). To właśnie tego dnia zademonstrowaliśmy światu pierwszy internetowy brand nowej generacji Made in Poland. 

 

publikacji w ogólnopolskich mediach - portale, blogi, gazety... było tego trochę
wyświetleń reklamy i ponad 10 tys. subskrypcji naszego kanału YouTube
wzmianek o marce w różnych mediach społecznościowych

Tak wygląda produkt pożądany

Super Ruchacz posiada piorunującą podatność na robienie szumu w social mediach. Doskonałym przykładem jest chociażby Instagram, na którym Super Ruchacz uzyskał ogromną popularność (jak na polski napój energetyczny). Otrzymaliśmy też setki maili i komentarzy wychwalających nasz brand. Nie ukrywamy, że jesteśmy z tego bardzo, bardzo dumni i że dało to nam przysłowiowego kopa do działania.

Gwiazdy też chętnie wspominały o Super Ruchaczu

Kuba Wojewódzki

Tede

Kuba Klawiter

Lekko Stronniczy

Super Ruchacz spodobał się także Paris Hilton, która na widok puszki powiedziała "Oh, amazing can!" i złożyła na niej swój autograf. Tak było.

Publikacje i nagrody

O Super Ruchaczu pisały nie tylko polskie media – co ciekawe, został on zauważony również za granicą! 

Jednak nawet tak duży fejm nie do końca nas satysfakcjonował, więc postanowiliśmy zawalczyć o nagrodę Super Chamleta 2014, przyznawaną najgorszym reklamom roku. Dlaczego? Tak po prostu, ponieważ chcieliśmy ją mieć. W tym celu zgłosiliśmy spot do konkursu i zmobilizowaliśmy naszych fanów, aby na nas głosowali.

Efekt? Udało się! Super Chamlet dla Super Ruchacza!

Super Ruchacz pojawił się też w teledysku disco polo znanego wykonawcy kryjącego się pod pseudonimem Loverboy (twórca hitu „Zróbmy sobie fotę”).  Klip można było zobaczyć na wielu kanałach tematycznych emitujących ten rodzaj muzyki, a nasz napój zaprezentowano w nim jako magiczny artefakt poprawiający damsko – męskie relacje głównego bohatera. 

Oczywiście zapraszamy Cię do odwiedzenia strony www Super Ruchacza - uwierz, warto!